Wednesday, July 4, 2007

oyuncakçı dedeler

bu post, bir önceki postla uzaktan akrabadır ve halen londra'da ikamet etmekte olan arkadaşım miyesser'in ürünüdür.

aaa yasmin....
hay allah... bak ben de sana zaman gastesinden buldugum oyuncakci affan dede'yi takdim edeyim :)







bak bu da 1500'lük puzzledan bi oyuncakçi dede...




kuklacı versus oyuncakçı dede

tadımlık:

Recai Bey hava kararırken apartmana döndü.

Sabahleyin erkenden, eşi Sahire Hanım onu dışarıya yollamıştı:

- Sen bugün git, ayak altında dolaşma. Kadın gelecek, evde temizlik yaptıracağım.

Recai Bey uysal bir adamdı. Böyle aşağılayıcı sözlere de aldırmaz, onları söyleyenin saygısızlığına, biraz da terbiyesizliğine verirdi. Yetmiş beş yaşından sonra şuna buna kızmak, bir damarının çatlamasına neden olmak istemezdi.

5 comments:

endiseliperi said...

hah haa sen dönüp dolaşıp kemalettin tuğcu ile dirsek temasını sürdürüyorsun. onur nefret ediyordu yanlış hatırlamıyorsam:) ben bazen çocuklara okutayım diyorum; o şımarık, kendi istekleri ile tebelleş olan hallerinden eser kalmasın, ruhları incinsin, vicdanları her daim sızlasın, dünyada olan tüm kötülükler için nedensiz suçlu hissetsinler, bizim gibi olsunlar, diye. ama anne yüreği işte, dayanamıyorum, kemalettin tuğcu'ları uzak tutuyorum.

ama bu damarını çatlatmayan eski erkekler, babalar ne güzeldi; bir bakışları yerin dibine girersin, kendini nasıl bağışlatacağını bilemezsin.

off ya yasemin çok sıcak. ben gideyim.

sevgilerimle.

yasemin said...

onur'un hazzetmediği çocuk kalbi'ydi :) hiç k.tuğcu okumuş mudur acaba, bir sorayım. kitabın kapağı nasıl ama süper bence, adamın yüzü falan... hakkaten nefis bi mizansen.

bu arada kitabın üstündeki meb 100 temel eser ibaresini gördünüz mü?

Isil Simsek said...

kitabın kapağına sen söyleyene kadar dikkat etmemiştim. Sanki 70li yıllardan kalma bir kitap kapağı gibi gelmişti bana, güncel bir kitap kapağı olduğuna inanamıyorum ;)

Anonymous said...

http://www.meb.gov.tr/duyurular/duyurular/100TemelEser/100TemelEser.htm linkinde kuklacı bulunmamakta...

celerone said...

Yasemin, bazen senin sitendeki kitaplar beni çok şaşırtıyor. Bundan bir hafta kadar önce bir gece "aslında kemalettin tuğcuyu yazmak lazım, ne çok kitabını okumuşumdur ben bu adamın" diye düşünmüştüm.

Selamlar,