Sunday, October 28, 2007

...
Facebook'a Türk bayrağı fotoğrafı yükleyerek de olmuyor. Ona buna forward e-posta atarak hiç olmuyor. ... Sağ olmak, ölenleri geri getirmiyor. Ayrıca ölenlerin hayatlarından dram cımbızlamak da medyayı daha iyi bir medya yapmıyor. Haber bültenlerinde duygu sömürüsü yapmak, alta ağlak müzik koymak, gidenlerin acısını hafifletmiyor.
... Zaten bir alt bant attın mı bu televizyonlarda işin kolay. Magazin programı alt bant atıyor 'Şehitlerimizin ruhu şad olsun' diye, sonra veriyor magazini. Adamların ağırbaşlılık, saygı anlayışı bile laçkaya bağlamışsa biz ne yapalım? Bu dâhiyane fikri bulan cins kim?

4 comments:

Anonymous said...

Bazen diyorum ki sırf bu yazıların toplandığı bir yer mi yapmalı? Hepsinin altını çize çize yırttım neredeyse...

dreamer said...

Otekinin adini bile ettirtmeyen, herseyi salt yokluklukla yoksullukla aciklamaya calisip kendisini akittigi kan kadar "guclu" goren bi cogunlukla , magazin havasi esmese bile nasil cozulur bu kor dugum ?

denizanasi said...

ilk cümleye sonuna kadar katılıyorum ve ben de diyorum, öyle bir evladım yok.

Isil Simsek said...

kesinlikle katiliyorum.
ayrica bir not olarak ekleyeyim, facebook'taki hesabimi da bu yüzden kapattim.birgün bir baktim ki, arkadaslarim arasinda görünen bazi insanlar (ki yillardir görüsmedigim ama facebookta karsima cikinca ayip olmasin diye konustugum kisiler), fotograflarini silip bayrak ,kurdele koymuslar, hepimiz türküz,hepimiz mehmetcigiz moduna gecmisler...olan biten her sey cok ic karartici son günlerde, herkes sahin kesilmis.