Monday, October 26, 2009

iki dil bir bavul

cem'in yuvası bir haftalık sonbahar tatiline girdi. biletlerini günler önceden aldığımız yataklı trene perşembe akşamından binip onu bir haftalığına ananesiyle dedesinin yanına götürdükten ve orada beraber 3 gün geçirdikten sonra bugün istanbul'a döndük. cem doğduğundan beri ilk defa bizden ayrı, uzak bir şehirde. veda törenlerini hiç sevmediği halde ayrılırken sarılıp öpmemize sesini çıkarmadı, rahat görünüyordu. kapıdan çıkmadan önce son kez dönüp baktığımda oyuna dönmüştü bile. 

sadece ikimize ait, bu çok kıymetli avare zamanı nasıl geçirsek diye çok düşündük onur'la. ne yapsak diye kitaplar, dergiler karıştırdık, seyahat acentelerine uğradık, internette dolandık. sonuçta yıllar önce olduğu gibi şehrin istediğimiz yerine istediğimiz saatte gidebilmek, suarede beraber film izleyebilmek, bir akşam senelerdir uğramadığımız bir meyhanede iki tek atabilmek, sonbaharın tadını yaşamayı sevdiğimiz bu şehirde çıkarabilmek için eve dönmeye karar verdik. bugün festivalde bilet bulamadığımızda üzüldüğümüz, vizyona gireceğini duyunca gelmesini sabırsızlıkla beklediğimiz iki dil bir bavul'a gideceğiz. 

kısa bir molanın ilk günü bugün. her zamankinden çok başka bir hafta başlıyor.

8 comments:

senem said...

film hakkındaki yorumlarını bekliyorum merakla.

senem

Nihan said...

Yasemin çok merak ediyorum bu filmi. Çok kıskandım sizi. Ben de bu haftasonu gitmek istiyorum.

Nihal said...
This comment has been removed by the author.
Ozguranne said...

aksi gibi öyle zor ve yorucu bir haftasonu geçirdik ki... bu günlerin geleceğini hayal etmek bile ilaç gibi geldi. bizim yerimize de...

sevgiler

Özgür Turan said...

Ah her anı eşsiz geçecek bir hafta olsun. darısı başımıza:) öpüyorum.

Anonymous said...

ahhh ahhh bu filmi ben de gormeyi cok istiyorum, tam 1 yil once amsterdam belgesel filmelr festivalinde ilk gosterimi yapilmis, :( ne dersin? kacirdigima yanayim di mi? tam 1 yil once izlemis olabilirdim, bekleyelim ki, bir daha ne zaman firsatimiz olur izlemeye..

bence bu filmi senin ufaklik da cok sevebilirdi, cocuklari da anlatan bir film ne de olsa..

baris

-biraktigin yorum icin tsk ederim yasemincim ama bir sure daha yazabilecek gibi degilim, sevgiler.-

yasemin said...

merhaba, teşekkürler :)
kaçırmayın bu filmi.

yasemin said...

baris, aynı anda yazmışız; olsun, bekleriz.
dogru, cem'in de ilgisini ceker. ilkokula basladiktan sonra özellikle (1'i bitirince çok iyi olur). dvdsi çıkar diye tahmin ediyorum, mutlaka izlersin bir şekilde, ben de alıp cem için saklarım o zaman, sana da yollarım. çok iyi fikirdi, sağol. görüşürüz.