Saturday, January 16, 2010

pıtırcık :: le petit nicolas

bu haftasonu jude law'lu sherlock holmes'a, çocukluğumuzdan bu yana kitaplarının hastası olduğumuz pıtırcık'ın filmine ve yine bu hafta gösterime giren up in the air'e gitmek istiyordum. cumartesi akşamı itibariyle gidebildiğim film sayısı sıfır.

pıtırcık dublajlıymış. acaba cem ile gitmek için çok mu erken? fragmanını izledik, cem "sinemada sesini fazla açmazlarsa izlemek isterim" dedi. daha önce gittiğimiz bir filmin sesini kıstırmıştım ama o gün salonda sadece cem'le ikimiz vardık. aslında üçümüz gidelim istiyorum ama bilmiyorum ya sesi fazla gelirse, ya sıkılırsa? ben her halükarda gideceğim de cem ile birlikte gitsek mi gitmesek mi, karar veremedim bir türlü.

filmin seansları

5 comments:

asliberry said...

aaa kadıköyde oynamıyor ne sinir, hiç sevmiyorum alışveriş merkezi sinemalarını. sömestrde götürecektim tüh.

yasemin said...

ben de sabah taksim'de gitmek istedim ama beyoğlu'nda da oynamadığı için gidemedim. haftaya mı başlıyor sömestr?

asliberry said...

evet haftaya. ama yamana her gün tatil!

Anonymous said...

Merhaba Yasemin,

Ben bir süredir yazdıklarını büyük bir ilgiyle okuyorum. Eline yüreğine sağlık. Aslında Hrant Dink duyurusuyla ilgili bir yorum bırakacaktım ama beceremedim. Neyse, diyecektim ki 23 Ocak'ta Boğaziçi Üniversitesi Garanti Kültür Merkezinde bir anma programı düzenlenecek, belki haberin vardır. Saat 14-15 arası da 4-8 yaş grubu çocuklar için bir etkinlik varmış --belki Cem'le gitmek istersiniz diye düşündüm, haber vereyim dedim.

Sevgilerimle...
Evren

yasemin said...

evren çok teşekkürler.

yukardaki postu yorumlara kapalı olarak göndermiştim, yorumunu o nedenle oraya gönderemedin ama konuyla ilgili yorumunu izninle oraya taşımak istiyorum belki ilgilenen başkaları da olur, çocuklarıyla birlikte gitmek isteyenler çıkar.

sevgiler