Sunday, December 19, 2010

gerçekleşen bir rüya

geçen sene bugün günlüğüme aşağıdaki resmi ve altındaki 3 soruyu eklemiştim.


seneye bu zamanlar hayatımız şimdikinden ne kadar farklı olacak?
2 ay sonra bu zamanlar?
önümüzdeki ay bu zamanlar?
.
.
.
bu soruları yazarken yaklaşan 2010'dan bize bir kız bebek getirmesini diledim.
o günden bir süre önce dileğimi buraya da yazmıştım, oldu!


2 ay sonra : 2010, 19 şubat
6 haftalık hamileyim

1 yıl sonra : 2010, 19 aralık
rüya 1 hafta sonra 3 aylık

teşekkürler 2010

8 comments:

Kiraz Çekirdeği said...

Tüylerim diken diken oldu...:) Maşallah size, kızınıza, dileklerinize... 2011 içinde bakalım neler dileyeceksiniz, neler olacak? En önemlisi Sağlık olsun, gerisi geliyor, çözülüyor...

Deli Anne said...

e daha ne olsun? hapiciği olmuş ki ne olmuş.. bu sene ben de deneyeyim aynı taktiği:)

kutupayusu said...

darısı benimde başıma :) 2011 gül banada...

Özgür Turan said...

CAnım rüya iyi ki geldi. Dileklerinle bağlantın hiç kopmasın Yasemincim. Öptüm.

Nihal said...

Dileklerinin olmasina cok sevindim, 2011'den annemi almamasini dilermisin benim icin? 2010 17 aralik babami aldi...
Nihal

anne kaleminden said...

ne güzel bir dilekmiş, gerçekşelmesi çok sevindirici :)))

Selen said...

Hmm... Ben de deniycem, belki bana da şans ve hatta mini mini bir kız getirir... kim bilir? :P
Resim konusunda kararsız kaldım yalnız, naapsak?

yasemin said...

teşekkürler :)

selen bu resmi kullan diyeceğim ama ben sanırım bebek gelince ilişkiye ne oluyor vs. konulu bir yazıdan almışım. şirin bir resim olmasına rağmen kalp geride kalmış, yeni görüyorum. yannış meşaz gitmesin daha güzel bi resim bulalım sana :)