Thursday, September 1, 2011

cat stevens


şu linkten cat stevens dinliyorum bu gece. sanki okulun bahçesindeyim, lisedeyim, cebimde beyaz sony walkman. tepesine oturup oturma yerine ayaklarımı bastığım banktan biraz ötede top oynayan erkek arkadaşımı izliyorum.

ne zamandır dinlemiyordum cat stevens'ı. bütün şarkılarını bildiğimi sanırken bilmediğim ne çok şarkısı olduğuna şaşırıyorum. bira, çocuklar uykuda, onur sinemada. kendime aldığım ilk kasetlerden biri onun greatest hits albümüydü, orta sondaydım. o albümü hiç bıkmadan yıllarca dinlemiştim. şimdi aradan 20 seneden uzun zaman geçmişken, cat stevens'ı en son ne zaman dinlediğimi bile hatırlamıyorum. hayat epey uzun, böyle düşününce.


6 comments:

Anonymous said...

Ne guzel seyler hatirlattin bana bir bilsen... :) tsk.
Kirazcekirdegi.blogspot.com

Anonymous said...

Cat Stevensv benim de favorimdir. Hala o greatest hits albümünü zevkle dinlerim.Başak

pelinpembesi said...

çok huzurlu, sakin bir sesi vardır.ben de severim, yine dinliyorum ....

Unknown said...

yase, ben de arabayla bodruma gelirken arababnın teyp çaları var sadece eski kasetleri eşelemiş ve cat'in greatest hitsini de almıştım. dün gece bodrumdan eve giderken yarım aylı yolda taktım kasedi onu dinleye dinleye geldim, annem sağımda devrim de arka koltukta uyurken. heeey heeey ne güzel tesadüf!

Deli Anne said...

Ben de severim Cat Stevens'i.. En çok da Father&son parçasını sanırım.. Sevgiler:)

Selen said...

Ben de durur durur dinlerim Cat Stevens'i. Arada çok iyi geliyor insana. Bana da en çok dokunanlar Father and son ve First cut is the deepest sanırım. Bu arada geçenlerde gazetenin köşesinde minicik bir haber okudum, Patti Smith'in yeni albümü çıkacak diye aklıma hemen sen geldin... :)
Sevgiler