Thursday, February 14, 2013

cedric gibi, pıtırcık gibi 8 yaşında

2 ay önce bir pazar, akşam yemeği

yasemin: biliyor musun, 12-13 yaş civarı her şey değişmeye başlayacak
cem: a?
y: evet, yani ergenlik başlayacak
c: nasıl?
y: boyun hızla uzayacak, sesin kalınlaşacak, adamlaşmaya başlayacaksın.
(sesimi kalınlaştırarak) aanneee, bu akşam yemekte ne vaaar?
annee, akşam eve geç gelicem.
kıl tüy olayları, belki hafiften bıyık, sakal... işte öyle şeyler, az kaldı, düşünsene kendini


aklımda kızlardan gelen telefonlar da vardı ama onu kızar diye söylemedim.

c: yaaaaaaa ama ben çocuk olmayı seviyordum
y: daha çocuksun canım, 4-5 sene var en az, bazen daha uzun sürer; belki 15-16'yi bulur, ille de 12 olacak değil, başlama yaşını söyledim ben
c: yaaa istemiyorum
y: şimdi cocuksun işte, cedric gibi pıtırcık gibisin, 8 yaşındasın, ne güzel
c: ama onlar hiç büyümüyorlar
y: hahaha, doğru

cem burda küskün asık surat.


y: tabii siz büyürken ben de yaşlanıcam, böyle kalamam
c: aynı kalsan...
y: sen bi de bana sor, çok isterdim. inşallah şişmanlamam, hahaha
c: hahaha
y: düşünsene...

c: kaç yaşında ölmeyi planlıyorsun?
y: senin yaşındayken hatta 15 yaşına kadar falan sorsalar 30'dan fazla yaşamayı istemezdim
c: oooo
y: o zaman yıllar cok uzundu, 30 yıl yeterdi de artardı bile. sonrası yaşlılıktı benim için. ama şimdi o kadar uzun gelmiyor artık o yüzden şimdiki yaşıma 40 yıl falan ekleyebilirim
c: yani? 

y: yani 80'e yaklaşmak iyi olabilir
c: daha fazlası çok zor oluyor di mi, hastalıklar falan? 
mesela rekorlar kitabında 122 yaşında biri vardı
y: tabii canım istemem o kadar. hastalanmadan ölsem, öyle kolayca
c: 122 yaşına kadar yaşarsan seni rekorlar kitabına sokmayı deneyebilirim
y: yalnız sen de o zaman 92 yaşında olacaksın, dikkatini çekerim
c: oha!
y: e tabii, yani halin olmayabilir o işlerle uğraşmaya
c: hahaha çok fazlaymış. peki rüya?
y: o da 86 yaşında olacak
c: hahahaha

4 comments:

Anonymous said...

Ahh, nasıl bir hazla okudum bu diyaloğu! İnsan hiç çocuk tanımayınca kimseyle böyle muhabbet edemiyor, bir kere daha buna üzüldüm.
Sizin bir de, "Ben şarkıcı olsam, turneye çıksam ne yapardın?", "Alışırdım," şeklinde bir muhabbetiniz vardı, o da çok komikti. Rüya da dile gelsin artık.

Anonymous said...

Ne duru bir muhabbet. Cok seviyorum sizi.

Anonymous said...

Ne duru bir muhabbet. Cok seviyorum sizi.

füs said...

çok güldürdünüz, rekorlar kitabına girecek kadar çok ve sağlıklı yaşayın emi:)