Monday, May 27, 2013

müşteri hizmetleri

rüya eylül sonunda doğduğu için minik bebekliği kışa denk gelmişti, yenidoğan bebekle alışverişe çıkmak istemediğim ve onu bırakıp çıkacak kimsem olmadığı için kumaş bez, patik, badi, bebek çantası, pişik kremi, bebek şampuanı, ilk adım ayakkabısı ve ahşap oyuncaklar gibi ürünleri o dönemde bir alışveriş sitesinden almıştım. aldıklarım kısa sürede kapıma kadar gelmelerinin yanı sıra indirimli olarak satıldıkları için de avantajlı oluyordu. bu sitenin yetkilisi ile geçenlerde aramızda şöyle bir telefon konuşması geçti:

x: iyi günler yasemin hanım, ben ...'dan arıyorum. uzun zamandır web sitemizden alışveriş yapmadığınızı tespit ettik, doğru mudur?

y: evet, doğru. neden sordunuz? (içimdensuç mu işlemiş sayılıyorum?)

x: sebebini öğrenmek istemiştik

y: bir sebebi olması ve bunu size söylemem mi gerekiyor anlayamadım. ihtiyacım olmamıştır, yapmamışımdır. başka ne sebebi olabilir?

x: sitemizden uzun süre alışveriş yapmadığınızı görünce bizden kaynaklanan bir sebep olmuş mudur diye merak ettik. eğer olduysa nasıl telafi edebileceğimizi öğrenmek isteriz.

y: hayır, sizden kaynaklanan bir sebep yok. ihtiyacım olmadı, o kadar.

x: peki sitemizden yeniden alışveriş yapmaya başlamanız için bizim yapabileceğimiz herhangi bir şey var mı?

y: yok. biliyorsunuz bebekler büyüyorlar, büyüyünce bebekliklerinde olduğundan daha az alışveriş yapılıyor, ilk zamanlar almış oluyorsunuz ihtiyaçları, tamamlanmış oluyor yani. en azından bizim evde böyle oldu. bir gün ihtiyaç olursa belki yeniden bir şey alırım ama bunun için şu anda sizin beklemek dışında yapabileceğiniz bir şey yok. zaten sizin ürünler daha çok bebeklere yönelik değil mi?

x: peki, oldu o zaman. anketimize cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederiz yasemin hanım

*

9 comments:

terspabuclar said...

valla önce benim değurmam gerekiyor bilemiyorum bu konuda ne tarz desteğiniz olur dermişim:)diyemem sanırım

özden said...

sizin için yapabileceğimiz bir şey var mı kısmında kocamla beni romantik, egzotik, vs. bir yere tatile gönderin, bu sırada çocuklara bakacak birini bulun sonra ben sizden yeni ihtiyaçlar için tekrar alışveriş yaparım deseydin...

yasemin said...

beni bir daha aramayın. bunu çok söylerim ama o gün söylememişim.

özden said...

itiraf et: üçüncünün ihtimalini kafandan atamıyorsun :)

yasemin said...

evet :) ama bugünlerde o kadar yoruldum ki düşünürken bile uyuyakalıyorum. bahar yorgunluğu. bunun bir de yaz (tatili) versiyonu var, düşünmek istemiyorum.

elif said...

"beklemekten baska yapabileceginiz bir sey yok" ahahahhahaha

füs said...

kahkahalarla güldüm, ki bugün çok ihtiyacım vardı:) çok yaşa emi!
daha fazla satmak için daha ne noktalara gidecek bu hizmetler merak etmekteyim...

yasemin said...

hizmette sınır olmaz! da böyle gereksiz bir telefon konuşması sonucunda kim daha çok alışveriş yapar onu anlamadım.

Andrea Beckett said...

Hello mate great blog.