Monday, May 5, 2014

merhaba

Buraya uğramadığım günlerde yaklaşan 40 yaşımla birlikte geride kalan yılları düşündüm bol bol. Eski defterleri okudum, fotoğraflara baktım, müzik dinledim, az uyudum, çok içtim, yıllardır görmediğim eski arkadaşlarımı gördüm, epeydir ara verdiğim günlükleri yazmaya döndüm. Çocuklar büyüyor, ben yaşlanıyorum ama ortaokuldayken dinlediğim şarkılar şimdi olduğu gibi çalarken kendimi hala o yıllardaki gibi hissediyorum ya da kendimi ve her şeyi olduğu gibi hatırlıyorum. Yaşlara ve yıllara bugüne dek yüklediğim anlamlar olmasa da olurmuş.

*

Uzun aradan sonra ajandada karşıma çıkan Gandhi'nin sözüyle merhaba diyeyim.

Ruhumuzun bütün gücüyle zorbanın iradesine karşı çıkmalıyız. Ve ruhumuz kral, topluluk, kast, aile, insan, vahşi hayvan, ölüm korkusundan arınmış olmalı.

- Gandhi

5 comments:

Ayşe'nin Kozası said...

hoş geldin yasemin,neden bilmiyorum ama bir daha hiç bloğuna yazmayacaksın ve seni hiç okuyamayacakmışım gibi hissetmek beni korkuttu...

heidi said...

Hoşgeldiniz, çok güzel şeyler yapmışsınız ama burada yazmanız da ayrı bir güzel bizler için.

elif said...

hoyf geldin nihayet

fasulyeden haberler said...

Hosgeldin Yasemin...
Ben de cok korktum, bir daha yazmayacaksin sandim.
Kamuoyu arayi kapatmani bekliyor simdi. :-)

serpil said...

Yasemin bence sen farklı bir blog yazarısın, kendine özgü bir tarzın var, yani kısacası eksikliğin hissediliyor :)