
benim için eskiden gelen daha değerli; yeni, değiştirilmiş, moderen olan değil. bilmiyorum, bana lüzumsuz geliyor ama vardır herhalde bir bildikleri. insanda o marka için daha köklü, güvenilir, saygıdeğer bir izlenim bırakır bence eskiden kalan simgeler. mesela kızlı sardalya vardır eski ambalajlı, sorna mabel çiklet, dün resmini koyduğum efsane gazoz uludağ!... yenilemeye gerek yok, onlar zaten güzel hatta kendimi bildim bileli aynı ambalajın içinde oldukları, bana çocukluğumu hatta bütün geçmişimi hatırlattıkları için daha da güzeller. sürekli gittiğiniz, alıştığınız, sevdiğiniz bi lokantanın minimalist modlara sokulması gibi antipatik bi şey bence bu imaj yenilemeler. dün gazoz, bugün sevdiğim bu ambalaj yeniden aklıma getirdiler bu meseleyi.
No comments:
Post a Comment