Monday, July 23, 2007

antony'den sonra şimdi de aynı filmde gördüğüm (i am your man - leonard cohen) rufus wainwright'a taktım. gece gündüz onu dinliyorum. filmde antony'den başka tanımadığım biri daha vardı, çok iyiydi, kimdi derken rufus'u keşfettim 1-2 gün önce. everybody knows'u o kadar güzel söylüyor ki günde birkaç kez izlemeden duramıyorum. videonun başında anlattığı tatlı hikayeye filme gitmeden çok kısa bir süre önce endişeli peri'nin blogunda rastlamıştım, tekrar dinlerken hatırladım. ikizler burcunun o haftaki falında geçiyordu bu hikaye üstelik, yani burcumun. orda bahsedilen, şans eseri tam bu şarkının başında anlatılan hikaye işte, bir şarkı borcum vardı sana endişeli peri, buna ne dersin? bence nefis :)

filmin üzerinden nerdeyse 1 sene geçmişken iz bıraktığını farkettiğim ikinci adam oldu rufus. iyi ki izlemişim bu filmi, hem cohen hakkında bir sürü şey öğrendim (bu videoda görebileceğiniz gibi kot pantolonla arasının nasıl olduğunu örneğin ya da chelsea hotel şarkısının hikayesini) hem de rufus ve antony'yle tanıştım. son zamanlarda ikisinin hakkında yazılmış bir sürü yazıyı, röportajlarını vs. okudum, bu arada you tube'a da baya dadandım, neden söylüyorum bunu çünkü birkaç hafta öncesine kadar you tube'a hiç girmemiştim. konser programına da baktım rufus'un, buralara gelmeyecek maalesef ancak elif, miyes bakın sizin oralara geliyor, kaçırmayın!

konuyla ilgili:

endişeli peri, 15/10/2006 pazar : http://endiseliperi.blogspot.com/2006/10/ko-ve-ikizlerin-haftalk-fal-burada.html

rufus wainwright turne programı: http://www.rufuswainwright.com/events/

film: http://www.leonardcohenimyourman.com/

şarkının sözleri: http://www.azlyrics.com/lyrics/leonardcohen/everybodyknows.html

2 comments:

elif said...

biraz dinliyim, senin icin gitmeye calisirim. heyecan verici bir proce olur :) bu arada su guzel guzel kitaplarin devamini bekliyoruz, butun gun esneyen prensese bayildim.

yasemin said...

aa tamam ekliycem diğer kitapları da. bi de benim için gitme canım :) ben orda olursam ama gelebilirsin benim için :p