Tuesday, November 11, 2008

polonezköy

serin bir sonbahar günü, bazı bulutlar koyu gri, yağmur yağabilir. yolda cama birkaç yağmur damlası düştü. aklımda yüzyıllar önce ılık bir ilkbahar gününde iş arkadaşlarıyla ormanda yaptığımız yürüyüş, şimdi aynı rotada* yağmur altında da olsa ailecek (kocam, ben, oğlum, gaynımlan eltimgil) yürüyebilecek miyiz?

sonbaharda daha da güzelmiş ormanda yürümek. şehirden indik ormana, çok neşeliyiz, huzurluyuz; egzoz dumanı dışında bir havayı soluyoruz diye mutluyuz. very fentestik.

baltalar elimizde
uzun ip belimizde 
biz gideriz ormana
hey ormana

cem epeyce bir yol yürüdükten sonra dönelim artık yürümeyelim diye tutturmuşken aklıma bu şarkı geldi, şarkı sayesinde ormanda sopa aramaca ve mantar avcılığı yaparak bir süre daha yürüdük.

bir dahaki gidişimizde makinemin pili bitik olmazsa ve çantamızda kahve, çay, sandviç, meyve, süt gibi şeyler bulunursa daha iyi olacak. bence gidebilirseniz haftaiçi gidin, haftasonuysa cumartesiyi tercih edin (kimsecikler yoktu!), hava griyse hatta yağmurluysa bile vazgeçmeyin, o zaman pazar da gidebilirsiniz, ortalık kesin boş olur.

* polonezköy orman içi yürüyüş parkuru 5 kilometre

6 comments:

Güneşli Günler said...

Hımmm nasılda istedim şimdi orada olmayı. Umarım bir gün. Keyifli geçmiştir umarım geziniz.

yasemin said...

çok güzeldi, ilk fırsatta yine ordayız :)

Anonymous said...

alakasız birşey ama:
dtp milletvekili bir kadının kayınbiraderi kadının makam otosunu pkk ile ilgili mi ne kullanmış kadına soruyorlar sabah kadın programlarındaki tipler gibi bir aksanla "biz gaynımgile gitmiştik..." diyor. o gün bugündür eşimle "gaynımgile mi gitsek?" der dururuz...
baştan demiştim alakasız diye ne yapayım aklıma getirdin!
bu arada pettson'la findus dvdsinin kapağını bulamadım. D&Rda bulabilirsin belki..

Figen

yasemin said...

hatırladım o olayı figen.
internette biraz baktım pettson dvdsine, bulamadım, biraz daha bakınıcam bakalım, umarım çıkar karşıma.

Anonymous said...

selam,

ne çok ihtiyacım var böyle yürüyüşlere son zamanlarda. umarım gidebiliriz yakında....

cem'i ve seni öpüyorum çok.
şadan

yasemin said...

merhaba şadan,

biz bugün yine gidecektik ama yol onur'n gözünde büyüdü sonra da cem'in öğlen uyuyası tuttu, kaldık. sonbahar bitmeden gitmek lazım. bu kadar yakında ve çok güzel.

aras'a çok selam. sevgiler.