Wednesday, April 6, 2011

tarihte bugün :: 6 nisan 2010

geçen sene bugün ultrasonda bebeğimin kız olduğunu görmüştüm. doktora "kız bu"  dediğimde, "sizi anlıyorum, bir oğlunuz var ve bu sefer kızınız olmasını istiyorsunuz ama bugün bunu söylemek için erken. 16. hafta randevusunda kesin konuşuruz. hem bir şans verin bebeğinize, erkektir belki de." demişti. 12 haftalık hamileydim ve ekranda gördüklerimden sonra bebeğimin kız olduğundan emindim. cem'in cinsiyetini de doktor söylemeden önce görmüştüm.

muayenenin son 5 dakikasında doktor bize bir şey söylemeden bebeğin cinsiyetini görmeye çalışmıştı ve biz odadan çıkmadan evvel gönülsüzce "gerçekten bir şey görünmüyor -'erkek olduğuna dair' demek istiyor- ama dikkat edin ben kız demedim. kesin cinsiyeti 16. haftadan önce söylememek benim prensibim. kız diyebilmek için 3 çizgiyi görmemiz lazım." demişti.
işte bebeğin kız olduğunun ispatı 3 çizgili ultrason görüntüsü. kaynak için tık

prensip sahibi doktorla prensiplerimiz uyuşmadığı için doğuma kadar devam etmemiz mümkün olamadıysa da, 30 nisan'daki 16. hafta randevusunda bize bebeğin kız olduğunu söyleyen o olmuştu. hoş, o söyleyene kadar ben bir kez daha görmüştüm kızım olacağını. doktorlar ultrasonda cinsiyetten önce daha önemli yerlere odaklanırken ben anlama ihtimalim olan tek şeye, cinsiyete bakıyordum.
bakalım başka bir gebelik daha bekliyor mu beni yoksa ikincisi sonuncusu muydu? her ne olursa olsun, geçen sene bugün hayatımın en mutlu günlerinden biriydi.

No comments: