Saturday, July 9, 2011

bisikletle 4000 km


...
O sırada çok da iyi bir yerdeydim, çok da iyi projeler yapıyordum ama hiç saygı duyamıyordum. Bırakmaya karar verdim. Ve böyle bir altı ay sonra bir yolculuğa çıkma fikri oluştu. İnsanların hayatlarında dönüm noktası olur. Hayatınız gidiyordur ama bir şey olur neredeyse beş on senesi tahmin edilecek şekilde giden o hayat bir anda  başka bir yöne gider. Kaderinizin döndüğü bir an vardır. Benim de öyle oldu. 7 sene okulunu okuduğum, böyle yetiştirildiğim, böyle şeyler yapacağımı düşündüğüm bir şeyden bir anda, onu eleştirerek, onu sorgulayarak bir anda bırakmaya karar verdim. Bu çok sevdiğiniz, güvendiğiniz, annenizi babanızı “ha ben onun üvey evladıymışım” gibi bir anda farketmeniz gibi... Öyle bir şok gibiydi.
...
tamamı için tık
*
at sepete

3 comments:

Anonymous said...

Postamı aldınız mı Yasemin ? 1 ay olacak yollayalı,birde Tr'den denedim daha güzel kartpostallarla :)Sizle aynı zamanda attığım başka bi bloggera çoktan ulaştı umarım sizede gelmiştir

yasemin said...

ashley, ben bir aydır evden uzaktayım. umarım gelmiştir. çok teşekkürler yeniden denediğin için. ben de bize yazan herkese cevaplar yazmıştım ama postaneye gidip postalayamadım.

sevgiler

Anonymous said...

Merhaba,

İrem'e çok özendim. 20 yıldır mühendis olarak çalışıyorum. İrem gibi bunalmış hissediyorum. Şu sıralar bu tarz değişiklikler müthiş çekici ve ilham verici geliyor. 2.5 yaşında bir oğlum var. Onuda gözeterek umarım bende kendime bir yol bulabilirim.
Paylaşımınız için teşekkürler. f tipi tek hücreli ofislerde güç veriyor.

sevgiler
beyhan