Wednesday, August 3, 2011

serdar ortaç müziğinde progressive açılımlar





Buralara buralara buralara buralara
Aşk ver yarabbim aaaşşk
Buralara buralara buralara buralara


We don't need no education
We don't need no thought control
No dark sarcasm in the classroom -burasını kendince söylemiş-
Hey teacher leave the kids alone


Kimseler seni öpmedi, öpemez 
Kıskanır tenim, ellere veremez 
Kimseler seni ben gibi sevemez 
Aşkı söyleyemez 
Olmaz isteme, başkası bana az 
Korkma, sevgini ver bana da biraz 
Sorma ismimi, kalbine beni yaz 
Yapma böylesi naz 
Yok be canım, bu kadar mı kolay? 
Git demesi sana çok mu kolay? 
Sen beni sevmeye zor diyorsun 
Sevmesi zor da, bu çok mu kolay? 
Buralara yaz günü kar yağıyor canım 
Ölene kadar seni bekleyemem 
Ona buna benzemem, oyuna gelmem 
Senin için ölmeye söz veremem 

12 comments:

elif said...

diyor ki

we dont need no education
we dont need no self control
doctor doctor in the classroom

ya. yaaa.

Müge said...

Vay canına.

Anonymous said...

:) bu adam .....
ps:bu arada konuyla hiç ilgisi yok ama meraktan çatlıcam, kartpostallarımıaldınızmı ?2 ay olacakta yollayalı.
ashley

yasemin said...

ashley, aldık ve bayıldık. sana yazacaktım güya değil mi? kusura bakma atladım. cem sana cevap yazmaya başlamıştı ama devam ettirmedi. yarın hatırlatacağım. çok sevdi ama yazdıklarını, stickerları, her şey ona çok hitap ediyordu. rüya'nınkileri de saklayacağım. çok teşekkürler ashley. ben ihmalkarımdır, gelen kartlara hep cevap yazdım ama bi türlü postalayamadım. umarım yazar ve postalarız da yazışmayı sürdürürüz.

yasemin said...

elif, doctor doctor dediğini duymuştum sanki ama emin olamamıştım neyse sen mesleğini konuşturdun da çözdün :) kendi şarkı sözlerine benzetmiş o satırı :p

özden said...

yasemin ben de ses vermedim ama benim kartım da duruyorsa, bekliyorum :)

yaban said...

videoyu izlemeye korktum, saftim kayabilirdi, ama elifin yorumunu begendim, cozmus adamin dilini,, yalniz o nakarat kismini da geri kalan turkce kisimlar gibi askla bezeseymis ya,, cik cik cik,, sadece o kismi olmamis, onun disinda aferim, bes..

yaban said...

ay elifi okudukca guluyorum, adam resmen doktor cagiriyor ya,, 'doktorluk oldum hala beni ciddiye alip adam yerine koyuyorsunuz,,' diyor, ben de altindaki gizli anlami cozdum,,

yasemin said...

yaban lütfen izle ama videoyu.

özden, mahcubum. yollamak istiyorum ama yapamıyorum. bi de yollayacakmış gibi tatilde gittiğim kasabaların kıyıda köşede kalmış kırtasiyelerinden eski moda kartpostallar aldım. aklımdan sen de geçtin ama nerde ki o yazdığım kartlar? teeeeeyyy tey

Cincüce Banu said...

Şaka mı bu? Gülmeli mi ağlamalı mı hâlâ şaşkın şaşkın ekrana bakarak karar vermeye çalışıyorum. :)

özden said...

aman boşver o zaman:)) benden iyi kimse anlayamaz senin halini. bazen insanlara kısacık bir alo demeye üşenen bir insanım ben. cem büyüyünce gelir elden verir kartını, ben beklerim:)

özden said...

mesela postcrossinge üye oldum. taaa isviçredeyken. italyan bir kız çıktı şansıma. almanca öğreniyormuş, nick cave, pj falan seviyormuş, film seyretmeye bayılıyormuş...aman aman ne hoş tesadüfler, ben bu kızla kanka bile olurum diye kartlar aldım, müsveddeler yazdım, almanca, ingilizce neler neler...bu arada site bana ilk kartını göndermemişsin, göndersene diyor.sonra tabi tahmin et ne oldu:)