Wednesday, July 18, 2012

film :: jeremiah johnson


dün gece izledik.

cem'in izlediği ilk yetişkin filmi. baştan sona izledi ve beğendi. dün gece cem bizimle birlikte film izlemek istedi. biz ne izleyeceğimize karar verdikten sonra onur, cem'in de jeremiah johnson'ı izleyebileceğini söyledi. yıllar evvel trt'de izlediği için filmi biliyordu, yeniden izlemek için dvdyi alan da kendisi zaten.

böylece cem ile birlikte film izlemeye başladık. şimdilik filmleri rüya'yı uyuttuktan sonra izliyoruz, bir gün o da bize katılacak. bugün uzak görünüyor ama o gün geldiği zaman böyle düşünmeyeceğimi biliyorum. bloga başladığımda rüya'dan küçüktü cem.

*

ben sanırım bir süre robert redford filmleri izleyeceğim. önceden izlediklerim de dahil olmak üzere tüm filmlerini izlemek istedim bu filmden sonra.

filmin extralarına bakarken robert redford'un filmin çekildiği yerlerde arazileri olduğunu ve o bölgede yaşadığını öğrendim. 

"I've bought hundreds of acres around my home. that's why i moved here from the coast. there's plenty of room to roam and be alone with nature.

that's living. the city life is merely existing."

3 comments:

Anonymous said...

Aa, nasıl ya? Dün ben de birkaç Robert Redford filmi izleyeyim diye düşündüm. :D

yasemin said...

müge izlemediysen bu filmden başla. başka erken dönem filmlerini de izlemiştim ama ben buradaki haline, oyunculuğa, karaktere hayran oldum, aşık oldum.

asliberry said...

Çok yakışıklı be ya