Saturday, November 3, 2012

merak etmeyin bu toprakları alıp gitmek için değil bu toprakların dibine girmek için

bu sabah radyoda hrant dink'in bir konuşmasından* duyduğum birkaç cümle ile güne ağlayarak başladım. sonra konuşmanın tamamını bulmaya çalıştım. a, şimdi, tam şu anda, bulduğum, aşağıya kopyalacağım linkteki konuşmayı veriyor radyo:
...

tamamı burda


*
* Açık Radyo'nun yeni yayın döneminin yeni programlarından Radyo Agos



Cumartesi

9:00 Radyo Agos (Yeni program)

Hazırlayanlar: Agos Çalışanları

Haftalık Agos gazetesinin penceresinden Türkiye ve Dünya gündemi. 10 Kasım’dan itibaren başlayacak programda, Agos'un mutfağından haberler, söyleşiler ve olaylar yer alacak. Hafta içi her gün yayınlanan Açık Gazete programının bir nevi hafta sonu ayağı. Çeşitli köşelerin de yer aldığı Radyo Agos’taki köşelerden biri ‘Ayp Pen Kim’ yani ‘ABC’. Emekli Ermenice Öğretmeni Şuşan Özoğlu ile her hafta birkaç kelime ve bir cümle Ermenice öğreniyoruz.

4 comments:

özden said...

ölümünden sonra yazılarının pek çoğunu arka arkaya okumuştum. sonra bir kaç fotoğrafına baktım. bazı insanların iyiliği, temizliği, saflığı yüzlerine yansır ya hrant dink tam öyle bir insan.bu ülke ne çok güzel insanını yedi, geride kalanlar için (ailesi değil sadece, kardeşliğe, iyiliğe inananlar için) taşıması ne ağır yük. hala hrant'la ilgili bir şey okumak, fotoğrafını görmek çok üzüyor beni. hiç tanımadığım bir insanın acısını o kadar içten duyuyorum ki...şunun gibi bir şey hissediyorum: sanki çok sevdiğim bir insanı üzmüşüm ve ondan af dileyemeden o ölmüş.

BanuEfe said...

Ben de tastamam Ozden gibi hissediyorum: icim yaniyor, soyleyecek soz bulamiyorum.

yasemin said...

bu arada konuşmayı açık radyo'da cumartesi günü saat 9'da başlayan radyo agos adlı programda dinledim.

http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=radyo+agos

yasemin said...

Cumartesi

9:00 Radyo Agos (Yeni program)

Hazırlayanlar: Agos Çalışanları

Haftalık Agos gazetesinin penceresinden Türkiye ve Dünya gündemi. 10 Kasım’dan itibaren başlayacak programda, Agos'un mutfağından haberler, söyleşiler ve olaylar yer alacak. Hafta içi her gün yayınlanan Açık Gazete programının bir nevi hafta sonu ayağı. Çeşitli köşelerin de yer aldığı Radyo Agos’taki köşelerden biri ‘Ayp Pen Kim’ yani ‘ABC’. Emekli Ermenice Öğretmeni Şuşan Özoğlu ile her hafta birkaç kelime ve bir cümle Ermenice öğreniyoruz.