Friday, February 15, 2013

en güzel sevgililer günüm

dün taksim ile bizim ev arasında sevgililer günü münasebetiyle olduğunu tahmin ettiğim korkunç bir trafik vardı. akm yanındaki otoparktan inönü stadı'na inişim 45 dakika sürdü; yürüyerek 5 dakikalık yoldur. tabii oturduğun semtte metro varken taksim'e arabayla gidersen böyle olur diyeceğim ama film çıkışı cem'i okuldan almayı düşündüğüm için öyle yapmıştım ve olan olmuştu. cem'e yetişemeyeceğim ortaya çıkınca evde rüya'yla takılan onur'u aradım, yetişemiyorum okula, siz alın cem'i.

14/2/2013
taksim'den dolmabahçe'ye 1 saatte iniş

giderken 1 saat süren yol, dönerken 2 saat sürdü. normalde 15 dakikayı geçmez, nomal dediysem iş saatlerinde, çıkışlarda değil. yolda geçirdiğim 3 saat boyunca radyo eksen dinleyicilerinin seçtiği en vurucu aşk şarkılarını dinledim, 100 şarkılık bir liste. giderken 100'den başa doğru çaldıkları listenin 86-77 arasına, dönüşte 37-17 arasına denk geldim. ben sinemadayken 50 şarkı çalınmış. aşklarıma ve hayatıma fon müziği oluşturmuş şarkıları kah gülerek kah ağlayarak dinlerken trafiğe ilk kez şükretttim ve yolun sonuna geldiğimde çalmaya devam ettikleri için arabadan inmeyi hiç istemedim. evdeki hengamede müziğin tadını arabadaki gibi çıkarma şansım olmayacaktı. zaten onur'a "eksen'i aç" diye mesaj atmıştım, o da pek dinleyememiş.

listeden çok sevdiğim bir şarkı: paul weller, you do something to me

No comments: