Friday, August 8, 2014

Babam ve Ben


Bugünlerde Cem ile birlikte okuduğumuz kitap Babam ve Ben. Yeni çıkanlara bakarken bu kapağa rastlayınca hiç tereddüt etmeden aldık çünkü resimleri ve kapağı ünlü çizer/karikatürist Sempe'ye (kendisini Pıtırcık'tan hatırlayabilirsiniz) ait olan bir kitabı kaçıramazdık.

Kitap, annesi ve babası ayrı olan, Amerika'daki annesinden uzak, babasıyla Paris'te yaşayan ve annesi gibi dansçı olmak isteyen Catherine'in hayatından ve babasıyla ilişkilerinden bir kesit sunuyor. 9-10 yaşlar için uygun diyecektim, yayınevi 9-10-11 diye sınıflandırmış. Biz beğendik bu kitabı, öneriyoruz.

*
Blogda Sempe


1 comment:

Anonymous said...

Merhaba Yasemin, kizima sevebilecegi Turkce kitap onerileri ararken blogunla karsilastim ve gordum ki ortak arkadaslarimiz var, Elif ve Koray :) Sayende Wimpy Kid'i Turkce cevirisinden de okuduk. Film ve kitap onerilerini bekliyoruz.
sevgiler,
Tugba