Wednesday, November 19, 2014

20 Kasım Nefret Suçu Mağduru Trans Bireyleri Anma Günü


7 comments:

Jardzy said...

Aldım, kendi bloguma koydum.

yasemin said...

Çok sevindim. Sevgiler...

Işıl Karababa said...

yasecim ben bu bilgilendirmeden memnun kaldım. ama natrans söylemesi zor değil mi? trans olmayan bile sanki daha kolay.

kendi modaniz said...

kadın giyim,
elbise,
abiye,
kıyafet,
tunik,
tesettür giyim,
bayan giyim,
etek,
elbise,
moda,
marka,
trend,
viskon,
vizon,

Anonymous said...

Yasemin merhaba, neden artik yazmiyorsun? Özledik seni..
Sevgiler

Leyla Akcay said...

Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutlamak isterim. Takip ettiğim bloglar arasında bloğunuzuda ekledim.
Ayrıca Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. oya örnekleri
Teşekkürler.

Şehirlerarası Nakliyat said...

istanbul evden eve nakliyat

istanbul evden eve

istanbul evden eve nakliyat