Tuesday, October 14, 2008

all i want


















... is everything

4 comments:

Anonymous said...

Yasemin,
evet çok manidar bir T-shirt,artı hayat felsefesini de güzel anlatmış.bizim de "there is no finish line" t-shirtimiz var ki oğlumun felsefesine birebir uyuyor :)
Sesil

yasemin said...

sesil selam, aslında cem onu da isterim bunu da isterim diyen bi çocuk değil de istediği bir şey olduğunda tam isteyen bi tip. bebekliğinden beri yani doğduğundan beri. fikrini değiştiremezsin, ikna edemezsin, daha küçükken oyalayamazdın, dikkatini dağıtıp konuyu asla değiştiremezdin... çok zor anlarım oldu öyle. çok katı prensipleri var, böylelerine işyerlerinde (ör: plazalarda) falan flexible ol biraz gibi laflar ederler ;)

Anonymous said...

Yasemin
oğullarımız çok benzeşiyor .bazen eve geldiğimde akşamları ,canıma okuyor benim de.her şey istediği gibi olmazsa canımıza okuyor .o plaza kadınlarını iyi bilirim.iş hayatındaki tavırlar çocuklara sökmez .en küçük tavizi evire çevire aleyhine çevirir bu bızdıklar.resmen beni parmağında oynatıyor.

Bazen oturup ağlamak istiyorum.çaresiz kaldığım çok an oluyor.benim başka temel sıkıntılarım da var .3,5 yaşında olmasına rağmen konuşma açısından geri ve kitaplara ilgisini çekemiyorum bir türlü .tek derdi tren,traktör,iş makinası,top,bisiklet ve araba.

Bu sene 2 tane yuvanın kapısından döndük.son yuvanın psikolog sahibi kadın 3 saat içersinde oğluma davranış bozukluğu teşhisi koydu.

Bugun psikologa götürücem artık .Sık sık sana imreniyorum.İlk 5 sene evde otursam her şey farklı olurdu diye hayıflanıyorum.

Ama yine de her şeye rağmen çok tatlılar ve onsuz hayat yavan olurdu herhalde (paradoxal bir durum)

Çok öpüyorum,inşallah bir yerlerde bir gün karşılaşırız .Ben de artık sizin taraftayım

Sesil

yasemin said...

sesil psikologla randevunuz nasıl geçti? yuva sahibinin koyduğu teşhise çok uzaktan da olsa pek güvenemedim ben. istersen profilde e-mail adresim var.