Monday, January 31, 2011

sen beni hayalkırıklığına uğratamazsın

birkaç saat önce öykü'nün blogunda bir alıntı okudum sonra bir süredir günde maksimum 9 saatlik uykuyu zor uyuyan (4 aylık!) kızımı uyutma çalışmalarına geri döndüm. bir önceki postta anlattığım bavul ve ev işleriyle uğraşırken rüya masa üstündeki anakucağından beni izliyordu. o gece o 2.30'da uyudu, ben 3'te. az uykuyla yetinen bir bebek, sebebini aramak için çok uzaklara gitmeye gerek yok, ben de öyleyim ama bebeğim bu konuda bana çekmese de olurmuş.

konuya dönersek, sling içindeki rüya'yla sehpa etrafında dönerken okuduğum cümleler de kafamda dönüyordu. tekrarlaya tekrarlaya içime işledi sanki, öyle sevdim bu alıntıyı. şimdi hem unutmayım diye, hem de cem'le rüya bir gün burayı okurlarsa, onlara böyle seviyorum sizi diyebilmek için eklemek istiyorum, mary haskell'in halil cibran'a yazdığı mektuptan:

"Ne olursan ol beni hayal kırıklığına uğratamazsın; senin kim olabileceğin veya nasıl davranabileceğine dair hiçbir önyargım yok. Seni öngörmeyi istemiyorum, seni sadece keşfetmek istiyorum. Sen beni hayal kırıklığına uğratamazsın."

3 comments:

yeliz said...

çok sevdim gerçekten çok güzel

Özgür Turan said...

Nefis!

Isil Simsek said...

cok guzel,gercekten de.oyku'ye de yazdim,ben bir kac gun once ing. bir blogun alt basliginda gordum ve cok etkilendim,ne guzel yazmis diye.meger kendisine ait degilmis :)