Tuesday, May 15, 2012

fantastic mr.fox ve varoluşçuluk

bu filmi cem ile izleyecektik ama bekleyemedik daha doğrusu birlikte izleyelim diye çok bekledik ama uygun zamanı bir türlü denk getiremedik. rüya uyurken cem'in uyanık olduğu zamanlamayı tutturmak pek kolay değil bugünlerde. her neyse sonuçta filmi akşam onur'la izledik. aşağıdaki video filmin en eğlenceli bulduğum sahnesinden:

-
- kimim ben kylie?
- kim derken? şu an mı?
- neden bir tilkiyim?
neden bir at, bir böcek ya da beyaz başlı bir kartal değilim? varoluşumu sorgular şekilde söylüyorum yani kimim ben ve bir tilki, ifademin kusuruna bakma ama, dişlerinin arasında bir tavuk olmadan nasıl mutlu olabilir ki?
- neden bahsettiğini anlamıyorum ama yasa dışı bir şey gibi geldi.
- tak bakayım şu haydut şapkasını.
büyük geldi galiba. çıkar şimdi. evin etrafında da sakın takma.

2 comments:

Berna said...

Daha geçen hafta izledik bu filmi Ekin'le. Çok beğendiğimizi söylememe gerek yok sanırım :)

yasemin said...

berna, cem daha izleyemedi. ben de onunla bir kez daha izlemek isterim aslında. şu yukardaki sahneyi hala her gün izliyorum :)